Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Friday, September 04, 2009

Copy Paste

Bismillah...



hari ni dah hari ke 14 Ramadhan...alhamdulillah...puasa umie pun 14 hari gak...
rasa x sabar nak tunggu syawal.. ni la 1st ramadhan dan 1st syawal umie ngan mr. hubby setelah bergelar suami isteri...Hope this Ramadhan akan memberi seribu kemanisan kepada umie dan mr. hubby...

ok, berbalik kepada tajuk n3 umie pulak..umie ada menerima 1 email.. ni pasal twin kat bawah ni... si ayah baby ni kerjanya org IT..so boleh la pulak dia nak namakan anak dia ikut sukahati dia je kan..tp mcm klakar la pulak hehehhe...

Copy Paste


mr. hubby pun org IT gak..jangan nanti kalu umie dapat anak kembar...mr. hubby jgn bagi nama mcm tu yer...hehehe...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Image Hosted by ImageShack.us

2 comments:

  1. huh..copy paste??
    nape x copy ice ke hape...hehehehe

    ReplyDelete
  2. uik...biar betul nama copy paste.
    tapi twin ni comey la..geram tengok!

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...