Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Thursday, June 11, 2009

Tag Pelik

1. If you can be an animal, what will u be?
If pun umie xnak...umie nak jadi manusia je je..

2. If you robbed a bank, what do you want to do with the money?
kalau la..tp rasanya..If pun umie xkan rompak bank..kalu org lain rompak then bagi duit kat umie..umie boleh la guna duit tu utk shopping..yeayyyyy...

3. If you can teleport yourself anywhere in the world, where do you want to be? why?
Mekah..bukan selalu kalu ada peluang nak g sana..kalu dah ada peluang 1 pegi..umie pegi..dapat byk kali..lagi la umie nak pegi..hehehe

4. If you know that you are dying, what is the last meal that you want? why?
kalu dah tau nak mati tu..xkan kisah dah nak makan apa..yang pentingnya..bykkan beribadat supaya diringankan dosa tu...

5. If you can only kill one person in this world, who is the person? why?
xnak bunuh sesiapa pun..

6. If you can choose either to have more than 24 hours a day or can live more than 100 years, what is your choice? why?
cukup la kalu dah dapat 24 jam..bersyukur je lah ye..

7. If you can date celebrities, who is that person? why
xnak la..sb x excited pun nak jumpa artis

8. If you can only have 1 thing in this world, what should that be? Why?
kalu boleh tu..umie nak ada org sentiasa bersama umie untuk membingbing umie ke jalan yang diredhai...insyaAllah

9. If you have the opportunity to tag 7 of your friends, who are they? why?
xnak la tag sapa-sapa..kalu sesiapa nak tu ambik je la ye...
Image Hosted by ImageShack.us

1 comment:

meh la kongsi pendapat korang kat sini...