Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Thursday, May 07, 2009

Tag Handbag

Tag ni umie terima dari Iza..baru kejap tadi umie jumpe dia kat kafe parcel D..orgnye cute sangat..


The rules are:

1) Take a picture of the bag that you are carrying today and tell us what's in it.

Dalam handbag umie xda paper pun..beg je besar tp isinya xda la..ni jela yang ada dalam handbag umie...ada purse, minyak angin, vit C, kipas tangan kunci kete ngan rumah dan x lupa..cekedis@jajan..hehehe

2) Tell us why these things are in your bag.

Dalam bag umie xda barang make up..so bagi umie tu x penting..kalu x pakai bedak pun x kisah sb suka muka nutural je..semua barang-barang dalam beg umie ni penting..kena ada kunci rumah nak buka pintu rumah..kena ada kunci kete nak drive balik, minyak angin kalu rasa pening boleh sapu, kalu aircond kat ofis x cukup kuat boleh la pakai kipas tangan tu...cekedis tu pulak..umie saje bawak sb kalu lapar..makan la cekedis tu...

3) Find just one thing that is most precious to you in the bag and tell us why.

Mana-mana umie pegi mesti kena bawa..tau x apanyer?? HP umie la W910i..hp ni barang hantaran hubby umie bagi time kawin dulu..dia soh jaga bebaik tp byk kali gak la jatuh..hahaha


4) Tag just three people to do the same.Happy snapping and sharing... Cheers!

-monalea-
-kak ain-
-arina-
-kak nor- [mun mood dah ok..jawab la ye..]

post signature

3 comments:

  1. kak nti sy jawab yer..heheheh

    ReplyDelete
  2. Eh...ada kopok ketam la lam beg nya lokkkkk. mek rembat duak² ya sekali ah...hehehehe

    ReplyDelete
  3. hehehe..ambik la zie..di rumah adik byk..

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...