Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Saturday, May 02, 2009

tag dari Na..

Ni adalah award dan tag yang didatangkan sekali oleh Na Shari.. Kali ni umie kena tulis 10 perkara mengenai orang yang bertanggungjawab mengetag umie. Hmm...kat bawah ni umie list kan 10 perkara mengenai Na Shari:

  1. Nama panggilannya dalam alam maya adalah Na Shari...
  2. Umie pun xpasti adakah nama sebenarnya adalah Nordina binti Shari sb baru nak mengenali beliau
  3. Telah mendirikan rumah tangga pada 11 Jan 2005
  4. Mempunyai seorang suami yang betul-betul memahami
  5. Panggilan nama suaminya adalah "Abang"
  6. Tinggal di Kota Warisan
  7. Mengenali Na Shari melalui blog Idayu
  8. Dilahirkan pada 26 October 1981
  9. kerja di Taska dan Tadika Ixora Gemilang
  10. Sekarang ni Na tengah berdiet sihat nak mengurangkan berat badannya..
Okay, dah selesai jawab tag dari Na Shari. Oh, umie kena panjangkan tag ni kepada 3 orang lagi la. Jadi, tag ni umie nak tujukan kepada kepada:

:monalea ::uncle :::kay


nota kaki: Na...umie minta maaf kalu ada yang tersalah..kalu salah tu meh la bagi tau umie k..hehehe. mencabar betul la tag ni..semua n3 Na..umie kena baca balik..hahaha

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...