Follow Us @umie.sapidah

Tuesday, May 12, 2009

nO mOOD


hari ni umie rasa xda mood je..rasanya umie tension la..mcm td pening kepala, xda selera makan..ni simpton-simpton tension kot..sakit peyut pun ada gak ni..semuanya adala..rasa semuanya sakit ni...



Hubby umie pulak xda kat rumah nak masuk 2 minggu dah..dia tinggalkan umie sorang-sorang kat rumah sb dia g outstation...rasa tension je dok rumah sorang-sorang tau...


Abang..cepat la balik...rasa penat je ni.. balik kerja nak kena drive, balik rumah xda org...makan pun sorang-sorang..nak masak pun rasa malas sb xda org nak makan..makan pun xda selera ni.

:12:

post signature

1 comment:

  1. same la cam iza...no mud...tambah lak hubby xde umah..

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...