Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, May 12, 2009

nO mOOD


hari ni umie rasa xda mood je..rasanya umie tension la..mcm td pening kepala, xda selera makan..ni simpton-simpton tension kot..sakit peyut pun ada gak ni..semuanya adala..rasa semuanya sakit ni...



Hubby umie pulak xda kat rumah nak masuk 2 minggu dah..dia tinggalkan umie sorang-sorang kat rumah sb dia g outstation...rasa tension je dok rumah sorang-sorang tau...


Abang..cepat la balik...rasa penat je ni.. balik kerja nak kena drive, balik rumah xda org...makan pun sorang-sorang..nak masak pun rasa malas sb xda org nak makan..makan pun xda selera ni.

:12:

post signature

1 comment:

  1. same la cam iza...no mud...tambah lak hubby xde umah..

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...