Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, February 17, 2009

Sakit...





Hari ni td umie masuk lewat ke ofis..umie pegi Klinik Kesihatan Putrajaya..Kesian kat umie...td doktor ckp umie dapat "migrain". kesian umie kan..dah sakit gini xda org nak ambik tau pun..xpe la..biarkan jer..ni pun tengah mengantuk menahan mata ni..ubat pun nak kena makan 8 jam sehari..ubat tu pulak nak kena habiskan dalam 1 minggu..jenuh la nak makan ubat ni..ubat untuk kalsium pun umie tak habiskan..ni kan pulak nak kena makan ikut jam selama seminggu..Umie ingatkan umie dapat darah tinggi..sebabnya..sebelm ni umie pernah check tekanan darah 144/95. td nurse check 125/83..normal lagi..masuk je bilik doktor, doktor pulak cakap 136 below 100..rupa-rupanya migrain sb tengok komputer pening..kena panas pun pening..Doktor sarankan umie kalu kuar rumah kena pakai payung..jangan minum nescafe/kopi..tido cukup..then jangan kerap makan daging..nasib baik la semua tu umie jarang makan..kalu kawan-kawan yang dah baca blog umie ni..jgn pulak bagi umie minum nescafe tau.. bukannya apa..karang nak tolak org bagi nescafe/kopi,nanti org ckp umie demand pulak..Anyway..doakan umie sihat tau..

5 comments:

  1. nice to know umie... ko to dalat, kerjah tang radio station. kan kerjah tang an? udah melai kan tang putrajaya/kl?

    ReplyDelete
  2. dah masuk 3 tahun. kan kerja station rasio gak an?

    ReplyDelete
  3. umiEE~~~
    sian siS!
    mEH kat kEY mEH
    *huG umiE

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...