Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Friday, February 01, 2013

Selamat hari wilayah...

Assalamualaikum....

Selamat hari wilayah kepada warga Putrajaya, Kuala Lumpur dan Labuan...

Hari disbbkan putrajaya cuti..dan haruslah keluar daerah...dah nama pun rumah kat kawasan swlangor dan bandar yg paling dekat pun Banting..

Hari ni g bank dan bayar cukai di Pejabat Daerah Banting...

Hari cuaca sungguh panas dan kepala pun berdenyut-denyut dah ni..plan hari ni td nak g KL ke Pesta Buku tu tp ditangguhkan ke esok hari jerla...



So..kita minum dulu... cool blog oreo coklat black pearl..hambek kau... panjang giler nama...nasib baik sedap...hihihi....

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...