Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Saturday, May 05, 2012

Mengapam lagi....

Assalamualaikum...
dah lama x mengupdate pasal hobi hujung minggu....
esok umie nak balik kampung suami....
so...petang ni tadi umie wat la apam polkadot...berconteng-conteng pun ad apam tu...ketandusan idea dan tgn lak parkinson nak melukis kat apam tu...so..itu jer la idea yang ada..
kali ni umie guna bahan yg ada kat rumah jer...memndangkan susu sejat dan fresh milk xda...umie ubak resepi tu guna susu dutch lady full cream....hahaha..nasib baik mnjadi..heehe..



so...inilah ruper apam umie...



bekas ni blh muat 105 biji....ni x termasuk yg umie dah telan...dalam puluhan biji gak umie makan tadi...makan time panas-panas memang sedap....hehehe...

2 comments:

  1. kan taau kau dah try 2 kali mejh apam polka dot ih nang mai nyadin u....frusted.hmmm..

    ReplyDelete
  2. mai nyadin mcm an neng? mun kan ding dun mcm apam senyum dun..nang gaya dun teksture dun mcm dun..tp ubak lodun mun bak fresh milk daau gik..

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...