Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Sunday, February 05, 2012

Sambutan Maulidur Rasul Peringkat Kebangsaan

Assalamualaikum...

Alhamdulillah...selesai gak perarakan sempena Maulidur Rasul hari ni...

Pagi tadi..seawal sblm kul 6 umie dah sampai kat masjid Putra..time tu org memang dah ramai gak yang masuk sb nak menunaikan Solat Subuh kat situ...


gelap lagi kan..

time ni..umie sorang jer yang sampai awal utk kontijen ofis umie..


ni adalah kontijen ofis umie..pakai baju warna hijau..kalau ikut que perarakan tu nombor 6..
umie cari mr. hubby umie tp x jumpa la pulak...hehhehe

ni pulak gambar sipi jer wajah..
Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Abdul Halim Mu’adzam Shah
nampak x u all..kalau x nampak maksudnya u all masih xkenal lagi wajahnya..kan..kan...hehehe

ni pulak wakil wanitanya...ni yang sekali duduk ngan umie kat balai/khemah depan pintu gerbang tu...

ni pulak..time nak balik, sempat lagi umie ambik gambar puan-puan ni....



dan..sebelum balik..sempat lagi minta mr. hubby snapkan gambar umie..hehhehe...
punyalah ramai org kat situ...

ni xleh lupa...peace...
kali ni umie terpaksa pakai spek mata sb nanti xleh nak cam org..
dimaklumkan bahawa, umie x pakai kanta lekap..so..pakai spek pun kdg2 jer..hehhe...

peace no war...

semoga dengan sambutan ni..kita sentiasa dilimpahkan rezeki..amin....




No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...