Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Thursday, February 02, 2012

Apam Coklat...

Assalamulaikum....

Sejak akhir-akhir ni umie asal cuti jer..ada jerla resepi yang nak di try...
hubby umie geleng kepala jer kalau dia tgk umie beli brg nak masak-masak...
sampaikan dia cari alasan x nak singgah kedai la...dah umie ambik brg tu..dia letak balik la...hehhe...yerlah..buat-buat..last2 nanti mr. hubby gak yang habiskan..hehehe..

malam tadi umie wat apam coklat..
sungguh seronok sb apamnya naik mcm pipi umie yang bolat ni..hehehhe...


nilah 1st apam yang umie wat...
senang sungguh jer resepinya..ni pun ada member kat fb yang bagi resepi ni..hehhe

saper nak?

umie ada letak coklat chip dalam apam ni..makin la rasanya sedap..

apamnya kurang manis tp dah letak coklat chip dalam tu..cukup rasa..manis pun sedang-sedang jer...




Jemput makan...

mr. hubby n umie ada bawa apam ni g ofis hari ni...



No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...