Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, January 03, 2012

Seronok bergambar...

Assalamualaikum...

umie suka sgt bergambar...dan suka gak ambik gambar org...
so..time kursus di Langkawi hari tu...Afif yang jadi mangsa umie...asal dia pegang kamera umie..mesti minta dia ambikkan gambar umie..hehhee...dan mcm2 gaya jer nak wat...

ni time tgk buat perbincangan pun sempat lagi...

ni wat aksi tabik sb teringat zaman kerja PLKN dulu..dulu kalau ada waktu perbarisan tu..ada gak la aktiviti belajar kawad dan tabik pun kena betul..


ni aksi apa pun xtau...main bedal jer labu...hehe..lepas tu gelak-gelak..mcm seronok pulak...hehhe

dan yang ni paling suka umie wat...terpengaruh ngan cerita korea la ni...org korea kan suka wat peace gitu..sampaikan EO umie pun dah terikut-ikut wat peace...hehhehe
yang penting happy....




p/s: hopefully...thn ni umie dapat update blog setiap hari....

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...