Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Thursday, January 19, 2012

bunga rose riben

assalamualaikum....

saper suka bunga rose? sila angkat tgn...hihihi..

ok..direct to the piont...umie sekarang minat wat bunga ros menggunakan satin ribbon...last week..sajer je tgk youtube then..nampak la pulak cara wat bunga rose riben ni...actually dah lama dah benda ni wujud cuma umie xda minat lagi sb nampak mcm susah jer..tp actually nak watnya senang jer rupernya...suka...suka..

dah byk umie wat sebenarnya tp....hehehe..umie bagi kat member ofis..now umie tgh wat riben kecik warna hitam untuk tempek kat baju jubah...ermmm...rasanya lama lagi la nak siap baju tu..



ni brooch umie wat...actually jarang nak pakai brooch kiri kanan kat bahu melain kan kalau pakai shawl



ni pulak brooch gak..ni yg umie ada bagi kat kawan ofis...




ni pun sama gak..byk bagi kat orang jer..hehehe





ni pulak ume baru wqt mlm tadi n dah pakai dah utk kerja haru ni...

so..kepasa sesiapa yang nak blajar wat tu..carila kat youtube yer....hehehe

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...