Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, November 29, 2011

Tingkat 15, Presint 14 Putrajaya

Assalamualaikum...

dulu..duduk quarters..tp sekarang tidak lagi..
tp umie n mr. hubby x secara officialnya serah kunci ke BPH(Bahagian Pengurusan Hartanah) JPM sb ada beberapa barang lagi masih x dibawa ke rumah baru..

tp setiap hari Jumaat, mr. hubby memang akan balik ke rumah ni sb dia biasanya kalau solat Jumaat ke surau sekolah kat P14 tu..dan ada beberapa surat menyurat pun masih guna alamat tu..


rindu gak ngan rumah ni..
2 tahun dah tinggal rumah ni..dapat duduk dulu pun bulan 3/2009 seminggu sblm kawin dah dapat kunci..so senang la..lepas kawin jer terus tinggal kat rumah ni...

genap setahun kawin...plan nak cari rumah sendiri...alhamdulillah..semua telah dipermudahkan...
dan sekarang umie memang dah tinggal kat rumah sendiri di Banting..
now..umie bukan penduduk Putrajaya lagi dah...dulu kalau org tanya duduk mana..umie ckp..duduk Putrajaya..tp skrg dah jd org Banting...
dan..plan nak tukar IC dalam pertimbangan sb nak tukar tpt mengundi tp dah fikir balik..hilang la alamat rumah kat Sarawak kat IC tu..ermmm..mcm mana ni...??
u all rasa mcm mana? ada x warga sarawak yang dah tukar alamat ke sini??




2 comments:

  1. Emmm...best kan dok umah sendiri!...akk pun masih alamat pahang umie, syg nak tukar alamat negeri asal!

    ReplyDelete
  2. sy pn pernah dok 14-12...tgkt 9...skang dh pindah presint 11 :)

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...