Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Thursday, May 05, 2011

Roni Makaroni

Assalamualaikum...

dah lama uie xbaking n cooking..hehhe
sejak pindah rumah ni tpt x selesa nak memasak..yer lah..oven dan acuan segala bagai still dalam kotak lagi..

so..kalau cuti jer...ada bahan nak baking kat rumah memang umie nak baking..
memandangnkan hari Ahad g beli barang dapur..so sempat la fikir nak masak apa...
so umie beli la bahan utk buat makaroni..just beli makaroni n tomato puri jer..segala cheese monzarella n cheddar memang ada stok kat rumah..
'
'
'
'
'
'
'
'




tadaa.....



ingatkan nak buat ckit jer...last-last mr. hubby kata..wat byk ckit..boleh bawa g ofis bagi org makan..umie apa lagi..tuang jerla sebungkus makaroni tu..heheh...



so nilah bekas yang umie bawa g ofis selasa lepas.....





5 comments:

  1. yum yum.. sedapnya baked makaroni, dah lama tak makan

    ReplyDelete
  2. @Mila@Rimbun

    hehhe..kak..teringin tu yang tu sb lama dah x makan..heheh

    ReplyDelete
  3. @A.I.N

    insyaAllah..nanti umie buatkan n3 khas utk resepi ni k...

    ReplyDelete
  4. edeh..bila nak merasa juak tok umie, tang nyaman jak

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...