Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Thursday, May 05, 2011

Roni Makaroni

Assalamualaikum...

dah lama uie xbaking n cooking..hehhe
sejak pindah rumah ni tpt x selesa nak memasak..yer lah..oven dan acuan segala bagai still dalam kotak lagi..

so..kalau cuti jer...ada bahan nak baking kat rumah memang umie nak baking..
memandangnkan hari Ahad g beli barang dapur..so sempat la fikir nak masak apa...
so umie beli la bahan utk buat makaroni..just beli makaroni n tomato puri jer..segala cheese monzarella n cheddar memang ada stok kat rumah..
'
'
'
'
'
'
'
'




tadaa.....



ingatkan nak buat ckit jer...last-last mr. hubby kata..wat byk ckit..boleh bawa g ofis bagi org makan..umie apa lagi..tuang jerla sebungkus makaroni tu..heheh...



so nilah bekas yang umie bawa g ofis selasa lepas.....





5 comments:

  1. yum yum.. sedapnya baked makaroni, dah lama tak makan

    ReplyDelete
  2. @Mila@Rimbun

    hehhe..kak..teringin tu yang tu sb lama dah x makan..heheh

    ReplyDelete
  3. @A.I.N

    insyaAllah..nanti umie buatkan n3 khas utk resepi ni k...

    ReplyDelete
  4. edeh..bila nak merasa juak tok umie, tang nyaman jak

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...