Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Monday, May 30, 2011

Laksa Janggus...

Assalamualaikum....

kempunan jer nak merasa lagi laksa kat Laksa Janggus ni....
hari tu pergi Penang dalam kul 2 lebih sampai kat sana tp kedai ni x buka lagi..bukanya dalam kul 3.30 petang gitu...waarggg...

mr. hubby pun melepas nka makan mee udang kat Kedai Mak Ngah Mee..umie lak dpt merasa lagi Laksa Penang kat Laksa Janggus, Balik Pulau ni...

balik dengan perasaan kecewa..xtau bila lagi nak g cni...
umie tunjuk banner kedai jer la boleh sb xdpt nak makan n ambik gambar laksanyer....


kalau g Penang tu..sambail keliling pulau..boleh la singgah di Laksa Janggus ni...sedap..umie suka...meleleh la air liur lepas ni..nasib baik x mengidam..kalau x tunggu la kedai tu samapai buka..hehhehe




1 comment:

  1. sedap ke?? macam janggut je..hahaha :P tapi laksa penang kan..mesti sedap ma..^^

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...