Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, April 19, 2011

Udang di sebalik sayur sawi...

Assalamualaikum..

tajuk bukan main lagikan...
mcm x blg blah jer..hehehe..
ni favourite umie..



mee sup..
kalu balik kampung memang akan masak mee sup ni..
lagi pun..mee kuning tu memang senang nak dapat..sb org kampung umie sendiri yang buat..lagi sedap..hehhe...dan dijamin kebersihannya...

dan kalu balik kampung..nak dapat udang fresh memang senang..kalu x beli pun..org akan bagi..
kalu udang besar kat sini boleh cecah rm20 ke atas...tp kat kampung umie boleh dapat rm10-15 sajok...

umie sengaja tunjuk udang yanng terselindung di balik sayur sawi tu..
nyemmm sungguh la...alahai..kalu dekat..memanh umie dah wat dah mee ni...
u all nak tak? hehehe



1 comment:

  1. auk, jauh beza rega udang sitok ngan sinun. tapi sitok manok murah kit dari disinun nak..or sama jak reganya

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...