Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Friday, April 08, 2011

Pemenangnya adalah....

Assalamualaikum....

ohh..tidak....
start balik dari Sarawak...bizi gler..3 hari bekerja dah g outstation..

hari tu umie dah listkan peserta contest yang umie anjurkan tu kan...
contest tu dah tutup 4hb hari tu...now..umie nak umumkan lak pemenangnyer..

hanya 1(seorang) pemenang yang terpantas sahaja yang akan mendapat hadiah...
hadiahnya adalah...


Tudung

Actually..umie ada buka bisnes jual tudung dan nama fb umie adalah Merau Collection..

So, now umie nak umumkan pemenang bagi contest tersebut adalah...

dimenangi oleh...

MRS. K


dia adalah peserta terpantas yang menjawab soalan dengan betul...
tahniah kepada pemenang..

kepada yang xdapat hadiah...lain kali boleh cuba lagi k...
u all semua jawab dengan betul...
cuma umie nak cari yang terpantas...

tahniah k...bagi alamat nak pos tudung tu k...






6 comments:

  1. umik, kasi kat kerry pon okey! jimat duit post!


    tenkiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  2. @MRS. K

    okay...nanti minggu depan umie bawa tudung tu k..hari ni td x bawa..heheh

    ReplyDelete
  3. Tahniah Mrs. K.. Murah rezeki.. yg menganjurkan contest ni pun akan bertambah2 rezeki jugak hehe.. Kakar Melaya indah kmk :P

    ReplyDelete
  4. @wa khairul onggon

    aoklah...nasib x klakar melanau tek..hehe..mun kalakr melanau..kmk jak fhm..hehe

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...