Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Thursday, April 14, 2011

Nasi Arab lagi

Assalamualaikum...

hai u all...
rasa mcm lama dah x wat n3..jenguk jer blog tp n3 x berupdate..
sejak 2 minggu ni sibuk melampau le sangat..
dengan x sihat nyer..mc..kerja byk..baru balik outstation..

hari ni pulak g PICC nak tengok tempat exam minggu depan..
bukan umie yang exam yer akwan-kawan tp kakitangan kat ofis umie yang g exam yang xsah dalam perkhidmatan lagi tu..ada yang dah lebih 3 thn pun x lepas exam gak..

balik dari PICC..menyinggah kejap ke Cyberjaya..
nak isi perut..Puan Faridah ajak g makan Nasi Arab..



seperti biasa..kedai tidak lain dan tidak bukan..Restoran Saba..



umie sampai kat restoran ni pukul sblm 1130 lagi..chef kat dalam tu pun x tukar baju lagi..masih pakai baju biasa....katanya masuk jer..yang sampai time ni ada 2 meja jer..1st customer adalah we all bertiga..hehehe



inilah grilled chicken quarter..byk..xhabis pun..xlarat...
kalu makan memang xpernah habis.dah 3-4 kali gak makan ni..
lain kali nak try makan kebab lak la..kebab dia bukan mcm kebab malaysia..lain sungguh...hehe..kadang-kadang daging semata-mata..xda roti pun..

ok..tu jerlah umie nak bagi tau..
ni makan tengahari umie hari ni..
itu saja..tq..hehehehhe












4 comments:

  1. singgah nengok nasi arab....dulu selalu mkn sini...tapi tu lerr...ramai pak arab daaaa

    ReplyDelete
  2. belom pernah lagik mek encerik nasik arab tok umie. gine rasa nya? ada orang madah kerin sik berkuah..menar ka?

    ReplyDelete
  3. @Azueriena Norash

    kak azue..skrg pak arab dah x ramai sb pak melayu yang ramai..pak arab pun dah jadi pak melayu gak sb dah pandai ckp melayu..heheh

    ReplyDelete
  4. @mummysyafie

    rasanya? heheh..oklah..tp nasi nya pjg..lebih kurang 1cm pjg..memang kerin jak rasa tp ada kuah dal juak diberiknya la..

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...