Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Monday, April 04, 2011

Alpha Lipid Lifeline

Assalamualaikum....


ada sesiapa yang pernah try susu Alpha Lipid x?
kalu yang ada penyakit kanser tu betul2 berkesan x?

umie ada gak baca testimoni yang pernah ambik susu ni...
tp kalu boleh tu umie nak tau gak komen-komen dari u all yang pernah try kan..

mana tau..umie tengah berkira-kira nak beli susu ni...
kalu boleh umie nak tau gak pandangan dan komen u all tentang susu ni..
rasanya mcm mana lak yer???





4 comments:

  1. huhuh..kita tak makan..kang lagi kurus keding..:p

    ReplyDelete
  2. @Ayuraza

    alangkah best nyer kalu kurus mcm ayu...

    ReplyDelete
  3. Umie..
    eyza pernah minum...
    tapi setin jer..
    untuk kanser eyza x pasti la pulak....
    tapi kalau untuk darah tinggi ngan kencing manmis ok...
    eyza minum sbb hubby beli... perubahan yang ok ialah eyza dah x cepat rasa letih....

    ReplyDelete
  4. umie ada darah tinggi ckit..tp xdala sampai doc bagi pil..boleh kontrol lagi..tgk testimoni tu kanser pun ada...

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...