Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Wednesday, October 13, 2010

Kesian Blog....

Assalamualaikum..
dah 2 hari umie x update blog..
dah x terurus jer rupanya..
ingat nak touch up sikit2 la blog umie ni...tp tengah memikir apa yang patut dan x patut nak letak...
karang jadi berat lak nanti..susah org nak view blog kalu berat sgt...
kalu umie..buka blog berat gini...maunyer umie close terus jer...mesti u all wat gitu kalu blog umie berat nak buka kan..hehehe..tau dah...dengan kelembapan broadband tu dah sekian nak buka...haha

kalu nak wat perubahan pada blog umie tu mb sikit2 jerlah kot..sayang umie ngan warna background putih ni...

ada 1 widget umie tu mcm x berfungsi dah kat footer stp n3 tu..nak carik codingnya balik dah xtau apa nama codingnya ri tu...mcm mana ni ek????


No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...