Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Thursday, March 25, 2010

Belangkas....

Bismillah...


Minggu lepas umie kan cuti..umie bercuti balik ke Sarawak...x lama..x ambik cuti alma pun..just 6 hari termasuk sabtu dan ahad...rasa x puas je balik masa singkat gitu sb masa byk habiskan di tempat lain..dan bulan di rumah...

Rabu..kul 4 umie bertolak ke LCCT menaiki taxi... mr. hubby booking abg jaafar nak antar ke airport kul 4 pagi...biasanya umie dah berada di airpoat kul 11 mlm tp memandangkan byk barang x kemas lagi..so..bertolak la awal pagi...

sampai sibu..naik lak express ke Tanjung Manis...kul 230ptg baru sampai rumah...penat gak tu..
kalu umie memang dah biasa dah kalu perjalanan gini tp yang kesianny mr. hubby..kalu x cukup tido..mau jadi demam dan selsema...

sampai rumah...terus tanya mak masak apa...sb dah kepingin sgt nak merasa air tangan mak..hhehehe..tanya masak apa..hhehehe..

then kakak umie soh buka tudung kauli tu...bukak je..umie terus menjerit..
"kari belangkas"


mungkin ramai jugak org x pernah makna belangkas ni kan..belangkas ni ikut musin gak..kalu memang ada rezeki boleh la kita makan dan jumpa ni kat tepi pantai...
belangkas ni kawan mak umie yang jual..nasib baik ada..umie memang teringin nak makan kari belangkas ni..nasib baik ada dan belangkas ni pun bertelur gak...
mr. hubby pun suka..bukan apa..dia suka kari yang mak umie masak...hehheh..tp memang sedap tau mak umie masak..hehhehe


No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...