Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Wednesday, April 29, 2009

Nasi Ayam

Petang semalam..balik kerja rasa malasnyer nak masak..xtau la tahap gaban malasnya petang semalam..hubby umie volunteer la nak masak tp umie x kasi sb dah kewajipan umie sebagai isteri kena la masak untuk suami walau penat bagaimana sekali pun..nak kena air tangan isteri dia juga yang masak..lain la kalu dah makan kat kedai... hehehe...(tu air tangan tukang masak...).

Sebenarnyakan hubby umie ni pandai masak tp di sebabkan umie boleh masak..so dia pun xnak masak..Jd..petang semalam nak cari idea nak masak...so hunbby cadangkan nak masak nasi ayam..hubby kata dia nak masak tp umie ckp..biar je umie masak tp hubby bagi tau je resepinya..so ni la hasilnya apa yang umie dah masak...

ada nasi, ayam, lada, kicap ngan sup..senang je nak buatnyer..rasanya lebih sedap dari nasi ayam yang kat kafe parcel D tu..heheheh (try la...kalu nak tau rasanya...hehehe)

post signature

4 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..ktk pun untung juak sama-sama sarawak jak..mun balit raya pun senang..

    ReplyDelete
  3. wahh..nampak cm sedapler umie..
    tp ayie tekan2 pic tu, x dpt rasa..
    haha..

    ReplyDelete
  4. hehehe..wat klakar la ayie nii..meh la try masak..heheh

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...