Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, April 28, 2009

nak ikut...sedihnyer...

Sedihnye memikirkan nasib..tp alhamdulillah..Sejak dari minggu lepas hati umie mcm x keruan je sb dengar kata hubby umie nak g outstation ke Sabah dan Labuan..selama 2 minggu. Abang..nak ikut...nak ikut..nak ikut...tp apa boleh buat hubby umie x kasi ikut..sabar je la..2 minggu lagi tu nak kena tinggal sorang-sorang kat rumah. mulai minggu depan umie kerja sorang-sorang...makan sorang-sorang..driving sorang-sorang...segala-galanya sorang-sorang...sedihnyer...


walaupun harga tiket dah kira murah gini pun hubby umie x kasi ikut...nak wat mcm mana ni?


nota kaki: mcm mana nak wat ni? umie patut ikut ke x? tolong la umie kawan-kawan...

post signature

6 comments:

  1. majuk kasik tutup pintu bilik mlm nieh...hehehehe

    ala wat suprise la...bli tiket senyap2 u 2-3 hr...kira honeymoon ar...
    suprise......

    ReplyDelete
  2. * mrs bubu
    hehehe..umie x berani la nak wat gitu...

    ReplyDelete
  3. ala..macam sik biasa sorang² kitak tok umie. lamak tok tek sorang² juak..

    sejak ada bantal peluk tok lalu sik apat berjauhan..

    hahahahah....nang ada..guro jak umi..larikssss....

    ReplyDelete
  4. *kak nor..
    hehehe...kmk ney pernah dok rumah sorang2. gik kmk 2 di rumah selalu jak kuar sb boring dok rumah jak..rasa maok ikut jak nya g cney2..apa boleh buat lain kali jak la ikutnya...

    ReplyDelete
  5. ala umie, mlm ni pujuk2 la..mesti blh ye..hheheh..

    ReplyDelete
  6. *kak ain
    hehehe..umie try la mlm ni..kalu dia x bawa gak kena bawa umie kuar jalan2 luar dari putrajaya gak..pegi pd pun best gak kan..hehehe

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...