Follow Us @umie.sapidah

Tuesday, April 28, 2009

nak ikut...sedihnyer...

Sedihnye memikirkan nasib..tp alhamdulillah..Sejak dari minggu lepas hati umie mcm x keruan je sb dengar kata hubby umie nak g outstation ke Sabah dan Labuan..selama 2 minggu. Abang..nak ikut...nak ikut..nak ikut...tp apa boleh buat hubby umie x kasi ikut..sabar je la..2 minggu lagi tu nak kena tinggal sorang-sorang kat rumah. mulai minggu depan umie kerja sorang-sorang...makan sorang-sorang..driving sorang-sorang...segala-galanya sorang-sorang...sedihnyer...


walaupun harga tiket dah kira murah gini pun hubby umie x kasi ikut...nak wat mcm mana ni?


nota kaki: mcm mana nak wat ni? umie patut ikut ke x? tolong la umie kawan-kawan...

post signature

6 comments:

  1. majuk kasik tutup pintu bilik mlm nieh...hehehehe

    ala wat suprise la...bli tiket senyap2 u 2-3 hr...kira honeymoon ar...
    suprise......

    ReplyDelete
  2. * mrs bubu
    hehehe..umie x berani la nak wat gitu...

    ReplyDelete
  3. ala..macam sik biasa sorang² kitak tok umie. lamak tok tek sorang² juak..

    sejak ada bantal peluk tok lalu sik apat berjauhan..

    hahahahah....nang ada..guro jak umi..larikssss....

    ReplyDelete
  4. *kak nor..
    hehehe...kmk ney pernah dok rumah sorang2. gik kmk 2 di rumah selalu jak kuar sb boring dok rumah jak..rasa maok ikut jak nya g cney2..apa boleh buat lain kali jak la ikutnya...

    ReplyDelete
  5. ala umie, mlm ni pujuk2 la..mesti blh ye..hheheh..

    ReplyDelete
  6. *kak ain
    hehehe..umie try la mlm ni..kalu dia x bawa gak kena bawa umie kuar jalan2 luar dari putrajaya gak..pegi pd pun best gak kan..hehehe

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...