Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Wednesday, April 22, 2009

Beautiful Award

Minggu ni umie sungguh bertuah sb dapat kenal ramai kawan..thank wat Mrs. Kay sb promotekan blog umie..thanks gak kat iza sb bagi award ni..dah 2 award yang umie collect dari iza. Anyway, sape2 yang rasanya dia girls tu..meh la datang ambik award cute ni k tp kena la selesaikan gak syarat2 seperti kat bawah ni...
.
.
.
.
Syarat2 menerima award ini:

1. Pastikan jantina anda ialah perempuan
2. Copy badge sebagai award anda
3. Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan
**saya boleh jd isteri dan ibu yang baik kepada bakal anak saya.
**doa saya boleh dimakbulkan cepat dari lelaki
**saya x perlu segan untuk menangis
**saya selalu dihargai oleh hubby saya
**org lain sayang saya lebih coz i'm a girl
**saya boleh membeli belah
**setiap bulan saya terima duit nafkah dari suami saya
4. Pass kan award ini kepada girl-friends anda . now , this beautiful award goes to:
.
.
.
.
.
** semua blogger yang datang menyinggah tu..boleh la ambik...

post signature

1 comment:

  1. uhuhu..got this from Farie gak. Mekashih! =D

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...