Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Wednesday, June 01, 2011

Fridge Magnet

Assalamualaikum...

saper pengumpul FM yang tegar kat sini...sila angkat tangan..hehhee
umie bukanlah tegar..kumpul sekadar suka-suka..mak umie kat mcm budak-budak katanya..hehehe..



ni FM yang mr. hubby time kat Padang Besar...
fm kat rumah tu kebanyakkannya..mr. hubby yang kumpulkan dan beli..
umie ni tumpang jer..hehhe..sb dia suka mengingatkan umie supaya beli..hehhe



nu pulak time g penang...beli gak sb dia dah remind umie..kalu jumpa beli..beli lak bukan 1 tp 3..hehe..sb murah...

setakat ni..ni jer umie kumpul...kalau ikutkan byk lagi..tp dah masuk kotak sb pindah rumah hari tu..xtau letak mana..hehhe...
nanti nak kumpul sampai penuh pintu peti sejuk ni boleh..hehehhe




4 comments:

  1. wah banyaknye fridge magnet...^__^

    mehla ke blog saya : http://fasham87.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. salam

    saya kumpul juga tapi x banyak.. umi punya lagi banyak dan cantik2..hehe

    geram je tengok

    ReplyDelete
  3. saya! *sambil angkat tangan

    Cantiknya FM penang tu! serius!

    ReplyDelete
  4. kacak² tudung ya umie. mek tgh cari shawl lycra..kitak ada ka?

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...