Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Monday, April 27, 2009

aktiviti hujung minggu...

ni la aktiviti hujung minggu umie...mula-mula keluar g JJ Balakong sb hubby dah janji nak bawa umie keluar jalan-jalan...Sampai kat JJ tu..x sangka pulak terjumpa ngan air favourite umie ngan hubby iaitu air yogurt grape ni..dah lama umie ngan hubby cari tau..yang ada pun time kat batu pahat ngan kedai kat stesen LRT Tasik Selatan..so hubby umie sampai belikan 18 kotak air tu.. kira murah la jugak kalu berbanding kita beli 1 je..
selain g JJ umie ada try wat tart blueberry..tp x menjadi entah la kenapa..mb sb acuannye ke..ni nak kena cari acuan yang betul la lepas ni..nasib baik la hubby umie tu jenis yang x memilih makanan..dia ckp sedap..hehehe
ri ahad pulak umie masak laksa sarawak sb budak rumah lama umie nak datang..then umie masak pizza lagi..perencah laksa tu kawan ofis umie tasha yang bagi..so kat sini umie tunjuk je la ye..hehehe..

post signature

3 comments:

  1. umie, laksa sarawak sigek! nyaman ada jak

    ReplyDelete
  2. hahaha..kmk ada embak kat atas tok tek..tp xtau la..nyaman ke endak ya ka..haha

    ReplyDelete
  3. embak sikit dibah tok umie. malas mek nak nait..hahahah

    auk, kamek orang melanau mukah

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...