Hilang Mood

Aku ni, kalau dah tak suka memang tak boleh nak sorok dah muka ni. Memang nampak jer dari air muka aku.

Aku kalau tak suka aku tak bermuka-muka tunjuk aku pura-pura suka. Aku memang tak akan pandang pun muka orang tu. Benda yang bagi orang boleh gelak-gelak tapi bagi aku tak ada respon.



Banyak benda berlaku hari ni.
Dengan bos yang tak memasal tinggi suara sb pasal JD jer pun. Nasib baiklah dia minta maaf sebab dia tertinggi suara. Tak boleh ker tanya elok-elok?

Aku paling pantang kalau orang dah start tinggi suara bila berckp dengan aku ni. Tak memasal lepas ni aku boleh tinggi gak suara sebab trauma dengan suara dia macam nak marah orang lain tapi kenapa aku yang kena? Tak boleh ke nak rujuk kepada orang yang sepatutnya buat benda tu tp ni tak, aku yang tak buat pun kena. 

Memang rasa tawar hati dah lepas ni.

Hari ni mood memang ke laut tapi aku sabarkan juga hati ni. 

Semoga aku dihindarkan dari segala perasaan begitu.

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...

Previous Post Next Post