Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, September 17, 2013

Ejen pembakar lemak

Assalamualaikum...

Lepas raya ri tu ada yang berat x turun2 lagi lepas malahap ketupat, lemang dan rendang time raya..
Perut pun dah makin membuncit..sb mkn melebihi dari kadar sepatutnya kita makan.. selagi perut lapar.. selagi tulah nak lagi sumbat..last2.. perut buncit..nak kempiskan balik dah payah.. macam2 produk dah guna tp hasilnya still mengecewakan dan berat badan pun mcm yoyo.. turun naik..tp x turun..turun...hihihi..



Dalam artikel iSihat September.. ada baca pasal organ paling bahaya dalam badan adalah lemak di perut... kalau perut dah berlemak dan x mustahil tpt lain pun berlemak jugak.. apa yang kita tkt adalah apabila badan dah byk lemak.. kemungkinan untuk mendapat penyakit lain seperti kencing manis, darah tinggi, jantung dan kolestrol tinggi ni berkemungkinan besar.. kita akan dpt hasil daripada kita yang tidak menjaga pemakanan ni.



Dalam shaklee ni ada ejen/vitamin khas utk membakar, membuang dan menyingkirkan lemak...vitamin bukan setakat utk itu jer tp boleh menurunkan kadar kolestrol, bagus utk perkembanga otak, mengelakkan penyakit nyanyuk/pelupa, menghalang kejadian batu karang, pelangsing, meringankan sembelit..Alhamdulillah umie dah amalkankan vitamin ni dah 8 bulan.. berat pun dah turun 8kg..badan dah makin ringan dan sihat...

Itulah sebabnya kenapa umie suka produk shaklee..sb ia sihat, berkesan, selamat dan semulajadi

Hubungi umie untuk maklumat lanjut ♥ 0138213930(sms) @ 0134215713 (wssp)
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...