Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, May 28, 2013

Esp+biskut for sahur...

Assalamualaikum...

Bulan ni ramai dah yg start ganti puasakan.. dan x kurang jugak yg puasa sunatkan...

Umie pun gitu.. dah nak start puasa dah ni.. ada beberapa hari lagi nak kena ganti ni.. seperti biasa.. sb dah terjebak dengan shaklee exspecially Esp.. sahur pun minum esp+milo+biskut jer... ni pun alhamdulillah.. kenyang sampai berbuka nanti..

U all.. dah x lama dah nak puasa.. dah prepare dah diri nak start berpuasa ni.. ni thn pertama umie amalkan produk shaklee di bulan puasa... so umie dah order esp+performance drink dr shaklee utk bersahur... in shaa Allah...

U all mcm mana?



-umie sapidah-



posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. Wah, sahur bersama shaklee. Caiyok2 :). Sihat dan kuat sepanjang hari.

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...