Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Wednesday, July 25, 2012

Souvenir dari Bandung

Assalamualaikum...

hari tu umie dapat souvenir dari Bandung...pegawai umie g bercuti kat sana...
apalagi..kalau dia dah memberli souvenir ni..bagai mcm beli untuk anak dia..lagila untuk kalau jadi anak buah dia..yg untung umie ngan mai sb perempuan kan..so, mcm2 dia boleh beli...hehhe...

dan member lain biasa dapat magnaet fridge jer..then umie dan mai dapat handbag, telekung, FM dan cermin muka mcm bibir munggil tu..hehehhe...

seronok kalau dapat hadiah mcm ni..lagipun pegawai umie tu memang suka g bercuti ke luar negara...



so..terima kasih la Puan Faridah sb belikan untuk we all..hehhehe



No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...