Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Friday, June 22, 2012

Takutnya menghadapi Ramadhan dan lebih lagi 1 syawal...

Assalamualaikum...

untuk makluman..n3 nixda gambar...just perkataan jer...

entah kenapa....suka nak menghadapi bulan Ramadhan tu memang x sabar jer...tp dah berakhirnya Ramadhan dan akan tiba lak syawal...

1 syawal... 1 syawal..


sedihnyer..bukan sb thn ni raya pertama kat rumah hubby tp peristiwa 1 syawal 1432H
umie xakan lupa sampai bila-bila....sedihnya...boleh la pulak air mata ni laju jurun...
skrg ni tgh dok sorang kat rumah..mr. hubby pulak otw balik dr ofis dan pagi td g outstation ke Segamat...

1 syawal 1433H..
genaplah setahun ayah umie kena angin ahmar...tp alhamdulillah...kesihatannya baik...syukur pada Allah swt...kalau umie berada disituasi ayah...umie xakan sabar sepertinya...
sesungguhnya ayah begitu redha dengan ujian yang Allah beri padanya...katanya yang datang(sakit) itu adalah rezeki utknya...
dia x menangis langsung pun walaupun dia tau org disekelilingnya bersedih...
sungguh besar dugaanmu ayah....

umie bersyukur...ada kakak di kampung yang boleh menjaganya dengan baik...ada hikmah kenapa Allah swt x beri dia jodoh untuknya...umie doakan semoga kakak bertemu jodohnya di syurga....kepada sesiapa yang belum lagi mendapat jodoh..sebenarnya Allah ada memberikan sesuatu yang terbaik untuk kita..

"SELAMAT HARI BAPA

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...