Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Sunday, June 10, 2012

1st time jahit jubah utk org lain

Assalamualaikum...

1st time jahit jubah untuk org lain..kalau setakat baju kurung tu adalah..itu pun jahit baju kurung mak mertua..jer sekali...

kali ni...ofismate umie..minta tolong jahitkan dia sehelai jubah...
pada mulanya x berani gak nak jaaju org lain ni sb takut salah la nanti...last2..ambik gak la...

so..inilah jubahnya...

just a simple jubah..straight jubah...


so..pada hari jumaat lepas dia dah pakai dah jubah ni..rasa seronok lak tgk dia pakai...




2 comments:

  1. salam.
    saya nak minta kak umie tunjukkan tutorial nak jahit jubah boleh?
    saya nak jahit sendiri jubah saya, tapi dibahagian leher tu macam susah jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam.. bagi akak.. bahagian leher tu senang sikit berbanding lengan.. kalau aini nak belajar.. akak boleh ajarkan ilmu akak yang x seberapa ni...

      Delete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...