Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, March 06, 2012

Kompleks Sukan laut Antarabangsa, Labuan

Assalamualaikum....

x banyak tempat umie g kat Labuan..oleh kerana hari panas yg agak panas...so..memang membataskan pergerakan nak g jalan-jalan..padahal..tempatnya dekat2 jer..

hari ke 2 umie di sana...umie g ke Kompleks Sukan Air Antarabangsa ni...
nak g tempat ni senang jer..x jauh pun dari Ujana Kewangan tu...
dan tujuan ke situ sebab nak g booking tempat makan...
memandangkan kakak tempat makan tu kata boleh dtg jer sb x ramai org..so no need la nak booking bagai...




nilah rupa pantainya...ada gak org mandi...budak kecik lak tu...berani betul..



ni pulak..pada hari yang sama ada pengantin wat kenduri kat situ..ruper-rupernyer...ada budak ofis yg wat kenduri kat situ sb pemandu ofis kat Labuan tu yg bagi tau..



hehheheh...puan punya blog harus ada....pakai lak baju lengan panjang..panas terik..kul 12 tghari time ni...matahari memacak kat kepala....gagah jugak nak ambik gambar..dah la ayung pun xda...mengikut sumber yg boleh dipercayai...kalau siangnya panas melampau...pasti mlmnya hujan....memang betul..malam tu hujan..dan ada cerita yg umie nak bagi tau....



so..inilah lah tempat makan steamboat yang umie pergi mlm tu..adan ada satu lagi tempat steamboat yang org Labuan cadangkan di pekan Labuan..kalau x silap umie..namanya Deep Sea...yang umie pergi ni namanya Manja Rasa....

so..next n3..umie nak wat n3 pasal makanan lak yer...

tunggguuuuu.........



No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...