Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Sunday, November 20, 2011

Anak Angkat Umie ::Ahmad Khalaf Faiq::

assalamualaikum...

hai..kakak..abg..makcik pakcik...
nama saya Ahmad Khalaf Faiq...berumur 3 bulan 9 hari...
nama ibu saya Hazaria dan ayah saya Suhaimi...
saya dilahirkan di Klinik Kampung Belawai (Bersebelahan rumah Atok saya)..
saya dilahirkan pada 11.8.2011(sama tarikh lahir mak umie)

hehehe..kalau la boleh anak umur 3 bulan boleh bercakap gini..mesti semua org terkejutkan..hehhehe...




ni..Faiq..
anak kepada anak saudara umie iaitu cucu kakak umie yang ke 5...
so..dia ni cucu saudara umie lah kan..hehehe...
comel sungguh kan..


gambar ni umie ambik pada 17.11.2011 hari tu time umie balik kampung...

alangkah bagus nyer kalau ada anak kan...
ni pun umie dah anggap mcm anak umie sendiri...balik hari tu umie belikan botol susu untuk feed nestum nyer..bagi senang mak dia bagi nestum time makan nanti...


suka betul tengok memek muka dia..hehhe
nanti nak bagi print gambar ni la...wat masuk dalam album utk koleksi umie..hehhe



cute x saya..heheh
umie suka tengok ambar ni..
nek usu(umie) doakan semoga Faiq akan menjadi anak yang soleh..taat kepada kedua ibu bapa, berjaya dalam hidup dunia dan akhirat...amin....



2 comments:

  1. cutenya Faiq tok kak umie.. kamek pun suka nangga gmbr last ya. mun masok contest confirm menang..

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...