Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Saturday, October 29, 2011

blur n bla..bla..

assalamualaikum..

lately perasaan berblogging agak pudar..
bukannya apa, condition yang tidak mengizinkan
sometimes fed-up..stress n so on la..bla...bla..n bla...

hampir setengah bulan gak x berblogging...
kesian blog ni.dah rasa mcm x sayang kat dia pun ada...
tp padahal dia ni la paling byk berjasa..
since umie dah jarang berblogging, mr. hubby pun jarang nak baca yang umie taip kat sini dah..
kalau tak, dialah menjadi pembaca setia blog umie ni...
ada jer dikomennyer..tp bukannya komen kat sini tp balik rumah nanti dia komen depan-depan umie..hehhe..boleh...???

something happened to me lately n make me thinking about that..
and sometimes make me feel useless n uneasy

just tinggal 2 bulan lagi penamat thn 2011...
thn 2011...byk cabaran dan dugaan umie dapat...
kesihatan, family, kerjaya...semuanya tercabar olehnya...
kesihatan..memang merundum teruk..byk kali ambik mc, el, cuti..ingatkan thn ni adalah rezeki nak timang cahaya mata..just tinggal 2 bulan..mampu ke nak berusaha lagi...???
family..ayah sakit...mak kena langgar motor..sedih...tinggal jauh dari keluarga....
kerjaya..harapan nak selesaikan paper kpsl tp 1 lak sangkut..ingat boleh nak naik pangkat ke gred 27 tp belum ada rezeki lagi..
semuanya ada hikmah di sebaliknya....

balik rumah....rutin biasa...balik tgk cerita korea...
mr. hubby pun dah fhm dah rutin tu...
mr. hubby lak ngan aktiviti dia tgk tv..almaklum jer lah...tinggal berdua...anak pun xda lagi...
kalau masak pun masak utk 2 org makan jer..apalah sgt...
sometimes terasa jugak kebosanan yang melanda....

ok..that all..cukuplah utk hari ni...
mcm n3 carca merba jer ni...
nanti xda idea lak nak update..
see ya...







No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...