Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Friday, April 01, 2011

Dugaan yang tak dapat aku nak cakap....

Assalamualaikum..

Di pagi Jumaat yang penuh berkat ni..semoga Allah merahmati kita semua...
umie masih di kampung time ni...

Sekarang pulak hujan tengah renyai-renyai..seperti hati umie yang tengah bersedih ni...
esok dah nak balik ke Putrajaya...
rasa kejap beno jer cuti kali ni..
apa boleh buat...byk kerja melambak kat ofis nak kena settle kan...

hari ni dah 1 April 2011..
besar betul dugaan umie tahun ni..
byk perkara yang dah berlaku..tp umie still bersabar...
nasib baik ada mr. hubby yang menguatkan semangat umie
tp...org yang mendengar tak akan sama seperti org yang mengalaminya...
umie redha jer dengan semua ketentuan Tuhan..

ketika menulis n3 ni..still hujan lagi...
semoga Allah mendengar rintihan hambanya ini sebab semua yang berlaku ada sebabnya..
dan setiap org yang hidup di dunia ni semuanya ada bahagian masing-masing yang akan kita terima...

sedih lak pulak nak wat n3 ni...tp umie rasa dah cukup dah umie menangis...
xnak lagi nak sedih-sedih...
hidup harus diteruskan walaupun apa dugaan yang datang..
ok...tak nak teruskan tulis n3 ni...umie xleh tahan airmata asyik nak jatuh jer ni...




2 comments:

  1. hidup mmg byk dugaan,hadapi dgn tabah.semoga ada hikmah disebaliknya.

    ReplyDelete
  2. @ct N honey

    thanks ct...dugaan yang sukar umie nak terima..

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...