Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, December 01, 2009

Menu Satay Kajang Hj. Samuri

Bismillah....

Ni menu yang umie dan mr. hubby makan hari tu...
layan je la...gambarnya yer...hehehhe


air teh ais mr. hubby punya...


mrs. umie punya..air tembikai....

satay ayam..x suka makan satay daging..mr. hubby nak order satay kambing tp xda la pulak...


kuah kacang


nasi impit

ketupat

resit pembayaran

ni pulak tauke yang membayarnya..hahahha...


p/s: sekarang ni..satay ni dah kureng dah..mcm keras je rasanya...ingatkan makan kat sini lebih sedap..tp sama je dengan cawangannya..yang ada satay ayam dan daging nyer..kalu nak oreder satay arnab ker, kambing ker..non ada....

Image Hosted by ImageShack.us

2 comments:

  1. memang umi, kalau satay daging lagi teruk kerasnya, dia dah terlalu komersial sampai satay dah jadi plastik..satay pasar malam lagi sedap..

    ReplyDelete
  2. kak yati: betul tu kak..dah nak makan sangat telan je la...dah byk kali gak makan..tp dah xda pilihan....satay kat batu pahat pun sedap dari satay ni...

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...