Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Tuesday, December 01, 2009

Balik Kampung

Bismillah...

Raya Haji tahun ni umie balik Bt. Pahat...biasala kan tu je la yang dekat kalu nak balik..umie ni mana-mana pun boleh pegi...sarawak pun boleh..Bt. Pahat pun boleh..x memilih..tu la yang pentingnya dok kat tengah-tengah Putrajaya ni..senang nak balik...
umie dan mr. hubby dah bergerak balik awal pagi seawal jam 5 pagi..seblm subuh dah bertolak dah...yang bestnyer umie boleh tido lagi kat dalam kereta tp kesian kat mr. hubby sb dia je yang drive..dah dia soh tido...tido je la..hehehhe...boleh gitu....


sebelum tamatnya waktu Subuh tu..umie dan mr. hubby singgah jap kat Ayer Keroh nak menunaikan solat subuh dan nak legakan pinggang dan mr. hubby lak nak lelapkan matanya sebelum sambung driving...
suka la tengok matahari terbit di awal pagi ni..


ni pulak cuaca pagi

kabus tebal sikit la pagi tu..ingatkan jerubu tp kabus sb ada titis-titis air...


sampai je rumah kat bt pahat terus p ambik camera dan snap gambar..suka la tengok gambar ni...


gambar ni umie ambik guna D5000 Nikon..suka-suka..puas hati dapat beli camera ni...
apa lagi mr. hubby siap ckp..p la ambik gambar kat luar tu...nak sgt cari serangga kan..tp masalahnya x jumpa lak..yg ada bunga ni jer..bunga pun bunga..belasah je la...hehehhe.....



Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...