Follower

Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Monday, November 30, 2009

UP (Movie)

Bismillah....

Hari Raya Aidiladha ri tu umie dan mr. hubby balik Batu Pahat...best..sb adik-beradik mr. hubby ranai yang balik..so rumah meriah la..dan ramai tukang masak...hehhe..u yang bestnyer..ipar-ipar umie ni terer memasak...so..xda jd masalah la kalu pasal makanan..umie dan mr. hubby siap beli barang dan ada org lain yang akan masak..hehhe

so berbalik kepada tajuk n3 umie hari ni...ni pasal movie yang umie dan mr. hubby tengok..umie dan mr. hubby beli dvd..best tau cerita ni..x rugi kalu tengok...



umie nak cerita sikit la pasal sinopsis cerita ni..
ni pasal Carl Fredicksen seorang penjual belon yang dah bersara dan isterinya Ellie yang berkawan sejak kecil sehingga la mendirikan rumah tangga..dan Ellie pun meninggal kerana sakit tua..... Ellie ni ada tinggal kan 1 scrap book kepada Carl pasal impian Ellie...


so kalu nak lebih tau pasal movie ni dan scrap book yang ditinggalkan oleh Ellie ni...jom la tengok...
xrugi tau...memang best..menyentuh perasaan sb yang kesiannya Carl dan Ellie ni x dikurniakan anak....


ni pulak Russell...comelkan dia...
seorang ahli pengangkap yang xreti nak pasang khemah..hahaha....


ni pulak Dug(anjing) dan burung buruan....
so..jgn lepaskan peluang nak tengok movie ni...i likee............


Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...