Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Saturday, November 14, 2009

menu sarapan pagi...

Bismillah....


wah...dah tengahari umie baru nak wat n3 pasal sarapan pagi...
so..pagi ni tadi umie makan nasi goreng dan ikan terubok masin je..sedddaapp...dah lama umie nak pesan kat member umie ikan masin ni nasib baik gak la maknye dapat pos kan dari sana...


nasi goreng ni mr. hubby yang masak then umie lak gorengkan ikan masin ni...perahkan limau dan potong cili..biar ada rasa pedas sikit..wah..sedapnyer..ikan masin ni kalu makan ngan nasih panas-panas pun sedap..x dan nak toleh kiri kanan lagi dah..hehehhe....kepada sesiapa yang mengidam tu..umie xleh nak tolong yer..hehhehhe

Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...