Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Monday, November 02, 2009

Mee Yabi

Bismillah...

umie ada menerima 1 email dari seorang kawan tentang Mee Yabi ni....rasa nak tergelak pun ada gak..mana da istilah 50% halal...yang umie tau...100% halal dan 100% haram adalah.... kalu yang 50% ni x wujud langsung...



Mie Yabi


RASA AYAM DAN BABI

50% halal........

itu macam punya halal pun ada ka..ish2



Image Hosted by ImageShack.us

4 comments:

  1. betullah nak tergelak pun ada juga.. nampak sangat yang buat mee ni tak tahu tantang agama islam.. rasanye bukan kat malaysia kan ni..

    ReplyDelete
  2. Kelly:rasanya mee ni bukan wat kat mlaysia mb indon kot..hehe

    ReplyDelete
  3. mcmni pun ada ke?mmg taktau hukumla agaknya.

    ReplyDelete

meh la kongsi pendapat korang kat sini...