Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Sunday, November 08, 2009

Makan Satay

Bismillah.....

hari ni umie x kuar g mana-mana so..boleh la nak update blog hari ni....
ni lak cerita ri Khamis minggu lepas....
dah lama rasanya umie xmakan satay so..balik kerja ri Khamis tu umie dan mr. hubby singgah la Taman Warisan nak beli satay ni..


umie belila 2 cucuk tp x dak habis..umie dan mr. hubby makan 11 cucuk je...9 cucuk lagi umie bawa la ke ofis keesokan harinya....alhamdulillah..habis juga akhirnya....


nasi impit ni kena ada..kadang2 makan ni je pun dah kenyang....


kuah kacangnya kurang minyak..bagusla....tp


sambal ni pulak terlebih minyak..macam mana ek dia wat sambal ni ek...ada sesiapa yang tau x?



Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...