Menu

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Sunday, November 01, 2009

Lepak..

Bismillah....

dah agak lama gak la umie x g melepak ngan mr. hubby....Kalu hari Jumaat..mesti ada je pasar malam kat Putrajaya ni yang terletak di Presint 2...so mlm tu, umie dan mr. hubby kuar lewat sikit dari rumah nak g pasar malam ni..kul 9 lebih gitu baru bertolak...
1st..umie g pasar then tnegok la apa yang patut nak makan...pada mulanya ingat nak tapau je bawa balik rumah then makan kat rumah je...tetapi mr. hubby dah cadangkan nak lepak dulu kat Masjid Putra ni...
umie dan mr. hubby beli burger then chezzy kentang dan buah delima...


time masih jadi tunangan org dulu..umie dan mr. hubby akan duduk makan kat sini setiap Jumaat malam kalu x hujan la...best tau..ramai org lepak kat sini sambil tu tengok budak-budak main basikal...then ada org main kereta control....
sejak dah kawin ni jarang dah lepak luar gini...biasanya dok rumah je..relax tengok tv..surfing internet..borak-borak..time tengah borak dan lepak kat Masjid ni baru la umie tau yg mr. hubby ni lebih suka umie kuar dengan dia je..then..biar je la dia yang bawa umie ke mana-mana umie nak pegi...so now..I know what that mean.....


Image Hosted by ImageShack.us

No comments:

Post a Comment

meh la kongsi pendapat korang kat sini...